Ti spørgsmål der afdækker om Din virksomhed bør udskifte de decentrale telefax-maskiner med ét fælles faxsystem ...

  1. Koster faxmaskiner relativt mange penge i vedligeholdelse og udstyr?
  2. Har nogen mistet fax eller har nogen svært ved at finde dem?
  3. Kan kundeservice gøres bedre? (Dine konkurrenter kender svaret ...).
  4. Giver papir en sikkerhedsrisiko? (Det kan give nogle søvnløse nætter)
  5. Kan medarbejderne dele viden effektivt, når det er papirfax?
  6. Ønsker IT at anvende tiden på andet end support af telefaxmaskiner?
  7. Agerer I reaktivt på problemer i stedet for at arbejde proaktivt efter en plan?
  8. Er Jeres forretningsprocesser og arbejdsgange ineffektive og koster de på virksomhedens bundlinie?
  9. Er dine forretningsforbindelser placeret i fjernt placerede kontorer hvor man ikke har det teknologiske niveau, som er kendetegnet for den virksomhed du befinder dig i?
  10. Har I medarbejdere som bruger relativ meget tid væk fra kontoret?

Hvis du har svaret ja til to eller flere af de ovenstående spørgsmål, så send en e-mail til os på info@okholm.dk og fortæl os mere om det. Vi fortæller gerne hvordan Din virksomhed, lige som mange andre vi har hjulpet gennem årene, har mulighed for at spare tid og penge.